Přemyslova rota - Lapkové a zemští škůdci 1381-1424 http://1381-1424.hys.cz/ |
|
Odpoledne s dětmi. http://1381-1424.hys.cz/viewtopic.php?f=7&t=88 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | KOCOUR [ pon 08. srp 2011 7:26:05 ] |
Předmět příspěvku: | Odpoledne s dětmi. |
Hledám někoho kdo by se mnou byl ochoten tento víkend (13;14;15) Jet tak na půl dne na dětskej tábor udělat nějakej jednoduchej program pro děti. Představoval bych si předvést jim nějaký techniky s tesákem popř. bych vzal obě moje jedenapůle (vim že bych je neměl jako drn mít, ). trošku se tam před nima porvat (trénig pro nás zábava pro ně), povědět jim něco o odívání chování a způsobu boje v historii a na dnešních rekonstrukcích, nechat je si trošku vošáhnout zbraně a zbroj a vůbec se jim tak nějak aspoň 2-3 hoďky věnovat. čim víc nás pojede a čim víc vezmeme věcí a zbraní tim líp, ale dva stačej. cesťák nám proplatěj ale na nějakej honorář asi mít nebudou. popř pokud budem jen dva nebo tři tak pro nás jedna z vedoucích přijede do Chotěboře. Je to pro kámošku. |
Autor: | Michal [ pon 08. srp 2011 22:48:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Odpoledne s dětmi. |
Bohužel už mám akci,nemohu. |
Autor: | KOCOUR [ úte 09. srp 2011 7:31:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Odpoledne s dětmi. |
Je to možný udělat i v tejdnu dopoledne. Nejlíp ve středu. Ale nejlepší by byl ten víkend byl by na to klid. |
Autor: | Ronvald [ úte 09. srp 2011 9:36:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Odpoledne s dětmi. |
Bohužel,víkend strávím v práci.V tejdnu nemám čas |
Autor: | KOCOUR [ ned 14. srp 2011 21:16:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Odpoledne s dětmi. |
Takže odpoledne na dětském táboře se nám celkem povedlo, Pobavili jsme se mi i děti. Děkuji Truksovi a Pavlovi. |
Autor: | Pavel [ ned 14. srp 2011 21:49:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Odpoledne s dětmi. |
Ano, ano, byla to sranda. Pěkně jsme se porubali i výklad byl myslím celkem v pohodě. Jsem rád, že jsem jel. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |